Ustawienia plików cookies Zmień sektor Przejdź do menu ofertowego Przejdź do menu podstron Przejdź do treści głównej Przejdź do wyszukiwarki Włącz/wyłącz wysoki kontrast Zmień rozmiar tekstu
Używamy plików Cookies!
Hej, ta strona korzysta z niezbędnych plików Cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania (ustawienia).
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Używam plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcjonalności strony i polepszyć Twoje wrażenia online. Możesz wybrać dla każdej kategorii, aby w dowolnym momencie wyrazić zgodę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i innych poufnych danych, zapoznaj się z pełną polityką prywatności.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.

Zamknij okno

Aplikacja mobilna z BLIK

Nowa aplikacja mobilna BS Włoszczowa mobilnie

Aplikacja mobilna z BLIK

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną BS Włoszczowa mobilnie, dostępną na platformę Android i IOS (Apple).  

Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

Pobierz aplikację

Aplikacja BS Włoszczowa mobilnie pozwala Użytkownikowi na:

BLIK

Aplikacja BS Włoszczowa mobilnie

Pobierz aplikację
  • szybką i bezpieczną autoryzację transakcji zlecanych w bankowości elektronicznej eBankNet – zastępuje ona przepisywanie kodów otrzymywanych w formie SMS
  • dostęp do informacji o produktach, które Użytkownik posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty, lokaty, kredyty
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad
  • wykonywania transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, BLIK, przelewów na telefon BLIK, doładowania telefonu

Aplikacja dostępna dla Klientów indywidualnych posiadających dostęp do systemu bankowości elektronicznej eBankNet.

Aplikację można pobrać i zainstalować, jeśli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (albo nowsze).

Jedyne autoryzowane przez Bank wersje znajdują się

Jedyne autoryzowane przez Bank wersje znajdują się w oficjalnych sklepach Google Play lub AppStore a linki do aplikacji dostępne są w systemie eBankNet.

Zainstalowanie aplikacji z nieoficjalnego źródła lub poprzez link otrzymany w wiadomości mailowej, SMS lub w wiadomości w mediach społecznościowych może stanowić próbę wyłudzenia i narazić Cię Kliencie na straty finansowe!

Bank nigdy nie wysyła linków do aplikacji mobilnej (ani jej aktualizacji) w wiadomościach SMS, mailach lub poprzez wiadomości w mediach społecznościowych!

BLIK

Aplikacja umożliwia generację kodów BLIK (ważne 2 minuty) z możliwością wykonywania przelewów z telefonu na telefon ( przelewy P2P ).

Podczas transakcji użytkownik aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie loguje się do aplikacji bankowej, generuje 6 cyfrowy kod BLIK, który wpisuje np. w sklepie internetowym

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – co najmniej kwotę i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa.

Limit dzienny płatności BLIK wynosi maksymalnie 1000 PLN dla każdego typu płatności czyli:

- dziennie można wypłacić BLIKIEM maksymalnie 1000zł z bankomatu,

- zapłacić dziennie maksymalnie 1000zł w sklepie,

- zapłacić dziennie maksymalnie 1000zł w Internecie,

Aby dostosować limity, należy:

    Zalogować się do bankowości elektronicznej eBankNet.

    Przejść do sekcji Mój profil, a następnie wybrać Zarządzanie limitami.

    W pozycji Limity BLIK kliknąć Edytuj, aby zmienić:

        Dzienny limit wypłat z bankomatu – do maks. 1000 zł

        Dzienny limit płatności w sklepie – do maks. 1000 zł

        Dzienny limit płatności w Internecie – do maks. 1000 zł

        Dzienny limit przelewów na telefon – do maks. 1000 zł

Limity płatności w sklepie oraz w Internecie muszą mieć identyczną wartość. Jeśli edytowane są limity, należy upewnić się, że oba pola zawierają tę samą kwotę.

Po wprowadzeniu zmian wystarczy kliknąć Dalej, a następnie autoryzować nowe limity w aplikacji mobilnej.

Można również ustawić niższe wartości, dostosowując je do własnych potrzeb.

Przelew na telefon BLIK w aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie.
Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły w ciągu kilku minut, wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK.

Więcej informacji w dołączonej poniżej Instrukcji użytkowania aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie z funkcjami obsługi BLIK.

Sprawdź popularne produkty bankowe
Bank Spółdzielczy
we Włoszczowie
- Zawsze blisko

Dowiedz się, jak to szybko zrobić