Ważny komunikat dla Klientów bankowości elektronicznej dotyczący procesu parowania aplikacji mobilnej

Szanowni Klienci!

W celu podniesienia bezpieczeństwa Klientów korzystających z bankowości elektronicznej eBanknet z dniem 15.11.2023r. nastąpiła zmiana procesu parowania aplikacji BSWłoszczowa mobilnie na urządzeniu mobilnym Klienta.

Od teraz proces aktywacji wymaga telefonicznego kontaktu i potwierdzenia ze strony pracownika Banku.
Uprzejmie informujemy, że pracownicy Banku podejmują próby kontaktu w celu aktywacji aplikacji mobilnej w dni robocze Banku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Pamiętaj!
Jeśli dzwoniący wymaga podania haseł dostępu, kodów autoryzacyjnych lub numeru  karty płatniczej, należy natychmiast rozłączyć się i zgłosić sprawę do instytucji, za którą ktoś się podawał.

BS Włoszczowa

Używamy plików Cookies!
Hej, ta strona korzysta z niezbędnych plików Cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania (ustawienia).
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Używam plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcjonalności strony i polepszyć Twoje wrażenia online. Możesz wybrać dla każdej kategorii, aby w dowolnym momencie wyrazić zgodę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i innych poufnych danych, zapoznaj się z pełną polityką prywatności.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.