Ustawienia plików cookies Zmień sektor Przejdź do menu ofertowego Przejdź do treści głównej Przejdź do wyszukiwarki Włącz/wyłącz wysoki kontrast Zmień rozmiar tekstu
Używamy plików Cookies!
Hej, ta strona korzysta z niezbędnych plików Cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania (ustawienia).
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Używam plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcjonalności strony i polepszyć Twoje wrażenia online. Możesz wybrać dla każdej kategorii, aby w dowolnym momencie wyrazić zgodę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i innych poufnych danych, zapoznaj się z pełną polityką prywatności.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.

Zamknij okno

Aplikacja BS Włoszczowa mobilnie z BLIK

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną BS Włoszczowa mobilnie, dostępną na platformę Android i IOS (Apple). Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

Aplikacja dostępna dla Klientów Indywidualnych posiadających dostęp do systemu bankowości elektronicznej eBankNet

 

Aplikacja BS Włoszczowa mobilnie pozwala użytkownikowi na:

  • Szybką i bezpieczną autoryzację transakcji zlecanych w bankowości elektronicznej eBankNet – zastępuje ona przepisywanie kodów otrzymywanych w formie SMS,
  • Dostęp do informacji o produktach, które użytkownik posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty, lokaty,kredyty;
  • Wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
  • Wykonywania transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, BLIK, doładowania telefonu.

Aplikację można pobrać i zainstalować, jeśli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (albo nowsze).


Szanowny Kliencie:

Bank nigdy nie wysyła linków do aplikacji mobilnej (ani jej aktualizacji) w wiadomościach SMS, mailach lub poprzez wiadomości w mediach społecznościowych!!!

Jedyne autoryzowane przez Bank wersje znajdują się w oficjalnych sklepach Google Play lub AppStore a linki do aplikacji dostępne są w systemie eBankNet.

Zainstalowanie aplikacji z nieoficjalnego źródła lub poprzez link otrzymany w wiadomości mailowej, SMS lub w wiadomości w mediach społecznościowych może stanowić próbę wyłudzenia i narazić Cię Kliencie na straty finansowe!

BLIK

Aplikacja na czas obecny umożliwia generację kodów BLIK (ważne 2 minuty) bez opcji przelewów z telefonu na telefon (opcja przelewów P2P wkrótce).

Podczas transakcji użytkownik aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie loguje się do aplikacji bankowej, generuje 6 cyfrowy kod BLIK, który wpisuje np. w sklepie internetowym

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – co najmniej kwotę i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa.


Limit dzienny płatności BLIK wynosi 500 PLN dla każdego typu płatności czyli: dziennie można wypłacić BLIKIEM 500zł z bankomatu, plus zapłacić dziennie 500zł w sklepie, plus zapłacić dziennie w Internecie 500zł, czyli RAZEM limit płatności BLIK wynosi dziennie 1500zł!

Limity dzienne operacji BLIK są ustalone odgórnie i nie podlegają obecnie zmianie.


Więcej informacji w dołączonej poniżej Instrukcji użytkowania aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie z funkcjami obsługi BLIK

 

 

 

UWAGA! Szanowny Kliencie: ze względu na liczne zagrożenia w Internecie dokładnie weryfikuj składane (i autoryzowane) dyspozycje płatnicze. Ostatnio najpopularniejsze oszustwo polega na udawaniu przez cyberprzestępcę kupującego w celu wyłudzenia od ofiary (sprzedającego) wrażliwych danych. W tym przypadku chodzi o dane z karty płatniczej lub dane do logowania do bankowości elektronicznej. Wykorzystuje się do tego komunikatory Whatsapp oraz Messenger, a także fałszywe strony podszywające się pod firmy kurierskie, firmy płatnicze, banki itp. Najczęściej oszust wysyła link, który prowadzi do podrobionej strony, która udaje usługę płatności portalu aukcyjnego, banku czy też dostarczyciela płatności szybkich. Popularne wśród oszustów jest również podszywanie się w mediach społecznościowych pod osobę z rodziny, bliską lub inaczej związaną z osoba oszukiwaną, oraz próba wyłudzenia środków poprzez prośbę o wsparcie, pomoc w trudnej sytuacji lub przesłanie niebezpiecznego linka prowadzącego do przestępczej aplikacji wykradającej dane. Prosimy o zachowanie czujności.