Bankowość elektroniczna


Aplikacja mobilna z BLIK

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną BS Włoszczowa mobilnie, dostępną na platformę Android i IOS (Apple). Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

Aplikacja dostępna od dnia 24.01.2022r. od godziny 9:00

Aplikacja dostępna dla Klientów indywidualnych posiadających dostęp do systemu bankowości elektronicznej eBankNet

Aplikacja BS Włoszczowa mobilnie pozwala użytkownikowi na:

  • Szybką i bezpieczną autoryzację transakcji zlecanych w bankowości elektronicznej eBankNet – zastępuje ona przepisywanie kodów otrzymywanych w formie SMS,
  • Dostęp do informacji o produktach, które użytkownik posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty, lokaty,kredyty;
  • Wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
  • Wykonywania transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, BLIK, doładowania telefonu.

Aplikację można pobrać i zainstalować, jeśli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (albo nowsze).


Szanowny Kliencie:

Bank nigdy nie wysyła linków do aplikacji mobilnej (ani jej aktualizacji) w wiadomościach SMS, mailach lub poprzez wiadomości w mediach społecznościowych!!!

Jedyne autoryzowane przez Bank wersje znajdują się w oficjalnych sklepach Google Play lub AppStore a linki do aplikacji dostępne są w systemie eBankNet.

Zainstalowanie aplikacji z nieoficjalnego źródła lub poprzez link otrzymany w wiadomości mailowej, SMS lub w wiadomości w mediach społecznościowych może stanowić próbę wyłudzenia i narazić Cię Kliencie na straty finansowe!

BLIK

Aplikacja na czas obecny umożliwia generację kodów BLIK (ważne 2 minuty) bez opcji przelewów z telefonu na telefon (opcja przelewów P2P wkrótce).

Podczas transakcji użytkownik aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie loguje się do aplikacji bankowej, generuje 6 cyfrowy kod BLIK, który wpisuje np. w sklepie internetowym

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – co najmniej kwotę i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa.


Limit dzienny płatności BLIK wynosi 500 PLN dla każdego typu płatności czyli: dziennie można wypłacić BLIKIEM 500zł z bankomatu, plus zapłacić dziennie 500zł w sklepie, plus zapłacić dziennie w Internecie 500zł, czyli RAZEM limit płatności BLIK wynosi dziennie 1500zł!

Limity dzienne operacji BLIK są ustalone odgórnie i nie podlegają obecnie zmianie.


Więcej informacji w dołączonej poniżej Instrukcji użytkowania aplikacji mobilnej BS Włoszczowa mobilnie z funkcjami obsługi BLIK

Pliki do pobrania

bank spółdzielczy - zawsze blisko

Bank Spółdzielczy we Włoszczowie