Ustawienia plików cookies Zmień sektor Przejdź do menu ofertowego Przejdź do treści głównej Przejdź do wyszukiwarki Włącz/wyłącz wysoki kontrast Zmień rozmiar tekstu
Używamy plików Cookies!
Hej, ta strona korzysta z niezbędnych plików Cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania (ustawienia).
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Używam plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcjonalności strony i polepszyć Twoje wrażenia online. Możesz wybrać dla każdej kategorii, aby w dowolnym momencie wyrazić zgodę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i innych poufnych danych, zapoznaj się z pełną polityką prywatności.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.

Zamknij okno

eBankNet 2.10

Szanowni Klienci!

 

 

Informujemy, iż uruchomiona została nowa wersja systemu bankowości internetowej eBankNet.
Zmiany w niej wprowadzone mają na celu dalsze zwiększenie bezpieczeństwa korzystania z systemu i dostosowania do obowiązujących przepisów prawnych.

Dodatkowo wprowadzono w nowej wersji dalsze przystosowanie do systemów mobilnych oraz odświeżenie szaty graficznej.
Podstawowe funkcje oraz nawigacja po systemie nie ulegną gruntownym zmianom.

Nowa wersja systemu eBankNet dostępna jest pod dotychczasowym adresem: https://ebank.bs-wloszczowa.com.pl/
Zapraszamy do zapoznania się z wymaganiami nowej wersji systemu oraz z instrukcją prezentującą nową odsłonę systemu. Ponadto zapraszamy na stronę,  gdzie można obejrzeć film z działaniem nowej wersji systemu.

Jednocześnie informujemy, iż stara wersja systemu eBankNet już nie funkcjonuje. W przypadku (jest to niezalecane ze względów bezpieczeństwa) wpisania w urządzeniu mobilnym (np. smartfonie) adresu mobile.bs-wloszczowa.com.pl do zakładek zalecamy usunięcie wpisu z zakładki oraz wchodzenie albo bezpośrednio na https://ebank.bs-wloszczowa.com.pl/ albo poprzez linka „Zaloguj do eBankNet ” ze strony głównej Banku Spółdzielczego we Włoszczowie (www.bs-wloszczowa.com.pl). Wchodzenie poprzez linki w wyszukiwarce np. Google po wpisaniu hasła „ebanknet” w polu wyszukiwania nie jest zalecane ze względów bezpieczeństwa.

Komunikat techniczny:

W przypadku wyświetlenia się strony z napisem „strona błędów” przy próbie wejścia do nowego systemu bankowości elektronicznej lub komunikatu iż połączenie zostało zresetowane zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki internetowej

Uwaga!
Operacje usunięcia pamięci podręcznej przeglądarki mogą, przy wybraniu niektórych opcji, usunąć hasła i historię odwiedzonych stron.

Przypominamy jednak, że zapisywanie lub zapamiętywanie haseł i loginów do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej nie jest zalecane do utrzymania należytego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z systemów bankowości elektronicznej!

Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki

Dla przeglądarki Chrome (np. wersja 63)

Wchodzimy w menu Chrome (trzy kropki w prawym górnym rogu przeglądarki) , wybieramy Więcej narzędzi, wybieramy wyczyść dane przeglądania (lub po uruchomieniu Chrome naciskamy klawisze Ctrl Shift Del) Pojawi się okno Wyczyść dane przeglądania, przechodzimy na zakładkę zaawansowane, wybieramy Zakres czasu od początku, następnie zaznaczamy: Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej, Ustawienia treści i dajemy wyczyść dane.

Dla przeglądarki Opera (np. wersja 49)

będąc na stronie bankowości elektronicznej klikamy na przycisk odśwież w przeglądarce jednocześnie trzymając przyciśnięty na klawiaturze lewy klawisz Shift
Jeśli to nie pomoże, to wchodzimy w Menu Opery i wybieramy Historia, później Wyczyść dane przeglądania (lub naciskamy jednocześnie trzy klawisze Lewy Ctrl Lewy Shift i Del. Z okienka „Wyczyść dane przeglądania” wybieramy od samego początku oraz zaznaczamy Ciasteczka i inne dane witryn, Obrazy i pliki w pamięci podręcznej, Dane usług zewnętrznych. Po czym dajemy Wyczyść dane przeglądania. UWAGA: domyślnie Opera zaznacza wszystkie opcje! Jeśli mamy zachowane jakiekolwiek hasła lub dane automatycznego uzupełniania formularzy (nie jest to zalecane ze względów bezpieczeństwa) to w domyślnym ustawieniu zostaną one wymazane!

Dla przeglądarki Mozilla Firefox (np. wersja 57 Quantum)

będąc na stronie bankowości elektronicznej klikamy na przycisk odśwież w przeglądarce jednocześnie trzymając przyciśnięty na klawiaturze lewy klawisz Shift. Jeśli nie pomoże to:
Wchodzimy w menu Historia, wybieramy Wyczyść całą historię, Okres do wyczyszczenia – wszystko, zaznaczamy Pamięć podręczna, Dane witryn trybu offline
Ustawienia witryn i dajemy Wyczyść teraz.

Dla przeglądarki Internet Explorer wersja 11 (np. Windows 7)

Wchodzimy w narzędzia, opcje internetowe, Ogólne, w sekcji Historia przeglądania klikamy na przycisk usuń, zaznaczamy Tymczasowe pliki internetowe i pliki witryn sieci Web, Pliki cookie i dane witryn sieci Web i dajemy usuń. Jeśli nie pomoże ponawiamy Usuwanie historii przeglądania ale tym razem oprócz zaznaczenia powyższych opcji ODZNACZAMY opcję Zachowaj dane ulubionych witryn sieci Web.

Uwaga!
Operacje usunięcia pamięci podręcznej przeglądarki mogą, przy wybraniu niektórych opcji, usunąć hasła i historię odwiedzonych stron.

Przypominamy jednak, że zapisywanie lub zapamiętywanie haseł i loginów do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej nie jest zalecane do utrzymania należytego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z systemów bankowości elektronicznej!

 

Zarząd BS